Modalitatea de a primi ajutorul pentru încălzirea locuinței – documente și condiții se găsesc în documentul ce poate fi descărcat aici:
sau vizualizat aici:





Totul despre Mașloc
Modalitatea de a primi ajutorul pentru încălzirea locuinței – documente și condiții se găsesc în documentul ce poate fi descărcat aici:
sau vizualizat aici:
Vă supunem spre informare proiectul de Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea nomenclatorului stradal al Comunei mașloc!
Proiectul poate fi descărcat aici:
Proiect de H.C.L. nr. 38 din 30.09.2022 privind aprobarea Nomenclatorului stradal al comunei Mașloc
sau vizualizat aici:
PROCEDURA OPERATIONALA
Privind procedura simplificata proprie pentru achizitia de servicii
prevazute in anexa 2 la Legea 98/2016
„SERVICII DE CATERING PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT DIN COMUNA MASLOC, JUD. TIMIS – PROCEDURA PROPRIE”
Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc vă invită la
ediția a XXI-a
în 24 iulie 2022!
Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc vă invită la
ediția a XXI-a
în 3 iulie 2022!
perechii
LINGURAR ADELIN-BOGDAN cu IANOȘ LOREDANA-NARCISA!
Oficierea va avea loc în 14 mai 2022, ora 14.00, la sediul primăriei!
Publicaţia de căsătorie nr. 6046 din 3 mai 2022 LINGURAR ADELIN-BOGDAN cu IANOȘ LOREDANA-NARCISA
perechii
SCHEULEAC LAZĂR cu MOLDOVAN IOANA-ADELA!
Oficierea va avea loc în 14 mai 2022, ora 13.00, la sediul primăriei!
Publicaţia de căsătorie nr. 6045 din 3 mai 2022 SCHEULEAC LAZĂR cu MOLDOVAN IOANA-ADELA
Primarul Ionel Lupu și Consiliul Local Mașloc urează
tuturor doamnelor și domnișoarelor din comuna Mașloc!
Să aveți o primăvară frumoasă!
PRIMĂRIA COMUNEI MAȘLOC ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
➢ Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
➢ Colectarea datelor în teren:
▪ autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
➢ In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării : la Primăria com. Mașloc
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
➢ Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
➢ Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
➢ Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
➢ Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
➢ Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
➢ Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
➢ Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
➢ În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
➢ Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
➢ Muncă pe teren;
➢ Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
➢ Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
Cererea poate fi descărcată folosind link-ul de mai jos:
Cerere de înscriere în lista de candidați pentru personalul RPL2021 Mașloc
și vizualizată aici: